Jak vrátit zboží do 14 dnů?
Rozmysleli jste si svůj nákup? Chcete zakoupené zboží vyměnit za jiný produkt?

Máte možnost produkt vrátit zpět a vyměnit jej za jiný vámi vybraný produkt. Odstoupit od kupní smlouvy tímto způsobem můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží.

 Způsob vrácení

Prosíme, vyplňte formulář, který Vám zašleme na e-mail, ihned, jak nám napíšete, že chcete zboží vrátit
Zboží spolu s vyplněným formulářem zašlete na adresu uvedenou na našem webu
Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
Doporučujeme odeslání jako „doporučená zásilka“ přes Českou poštu, popř. Vámi zvoleným přepravcem
Zboží pošlete nepoškozené a pokud možno v původním a neporušeném obalu, s veškerým obsahem balení tak, jak jste zboží přijali.

Jak reklamovat zboží?

Způsob vrácení

Zboží poškozené při přepravě ?

Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu uvedeným na webu
Vyfoťte zásilku i zboží v této zásilce tak, aby bylo jasné, k jakému poškození při přepravě došlo pro reklamaci u přepravce
Fotografie zašlete na uvedený e-mail(na hl.straně).
Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné lhůtě a zašleme vám nové zboží.
Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem(opět Vám ho zašleme e-mailem) zašlete na adresu:
Růžena Krejčířová, Srby 111, 34601 H.Týn
Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
Doporučujeme odeslání jako „doporučená zásilka“ přes Českou poštu, popř. Vámi zvoleným přepravcem

Zboží se poškodilo v rámci 2 leté záruční lhůty?
Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vyfoťte zboží tak, aby bylo jasné, k jakému poškození došlo.
Fotografie zašlete na výše uvedený e-mail.
V nejkratší možné lhůtě vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení vzniklé situace.
Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu:
Růžena Krejčířová, Srby 111, 34601 H.Týn
Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
Doporučujeme odeslání jako „doporučená zásilka“ přes Českou poštu, popř. Vámi zvoleným přepravcem
V případě dotazů nás kontaktujte na tel.792774605

Záruční a pozáruční servis

Ke šperkům poskytujeme záruční a pozáruční servis. Záruční servis 2 roky Vám poskytneme ZDARMA v případě, že Váš šperk není mechanicky poškozen.

Doplňkové služby:

upravíme nevhodnou velikost náramku

opravíme přetržený řetízek

převlečeme přetržený náramek

vyměníme šňůrku náramku etc.

Jak si servis šperku sjednat?

Kontaktujte nás telefonicky.